• sarmasiklar gibiyim

    10.
    "Sarmaşıklar gibi sardın kalbimi"
    3 ... sarmasiklar gibiyim
  • bodrum

    353.
    bodrum
    Tablo gibi yer.

    Kale onarımdaymış.
    1 ... sarmasiklar gibiyim
  • dinler yok olacak mı

    3.
    Zaten yoktular.
    2 -1 ... sarmasiklar gibiyim
  • palmarina

    3.
    palmarina
    Zengin yeri.
    En ucunda bir kale var gezeyim dedim, marina kartı olanlar girebiliyormuş, hemen açıklayayım yat sahipleri ve yakınları.

    Fotoğraf çektim, beş lira atıyorsun merdivenler için, sonra çıkıp fotoğraf çekebiliyorsun.
    3 -1 ... sarmasiklar gibiyim
  • en güzel oje rengi

    173.
    Bir oje rengi tırnak renginden daha güzel olsaydı tırnaklar renkli yaratılırdı.
    Hıh.

    Aşçı hasedidir bu. Oje süremiyorum ühü.
    2 -2 ... sarmasiklar gibiyim
  • sözlük zirveleri

    31.
    Yalıkavakta olsa tek başıma düzenleyeceğim zirve.

    Yok yok kimsem yok.
    6 ... sarmasiklar gibiyim
  • efsane olmuş replikler

    13.
    Aşk lunaparktaki atlı karınca gibidir. Üzerine binersin tın tın hoşuna gider, bir yere gidiyorum sanarsın. Ama hiçbir yere gitmezsin.
    7 ... sarmasiklar gibiyim
  • şu anda yapmak istediğiniz şey

    8.
    Dolaşıcak bir arkadaşımın olması.

    Yani dolaşmak.
    5 -1 ... sarmasiklar gibiyim
  • bodrum

    351.
    Şu koca yerde nasıl arkadaş bulacağımı düşündüğüm ilçe.

    Yalnız başına köy gibi.
    1 ... sarmasiklar gibiyim
  • yazarların şu an dinlediği şarkılar

    46008.
    Bülent ortaçgil - değirmenler.
    2 ... sarmasiklar gibiyim
  • sözlük yazarlarının çektiği fotoğraflar

    6677.
    sözlük yazarlarının çektiği fotoğraflar
    Senfoni.
    8 -1 ... sarmasiklar gibiyim
  • yazarların en az 10 kez izlediği film

    575.
    im juli.
    Her şey çok güzel olacak.
    Büyü.

    Çok izledim valla.
    1 ... sarmasiklar gibiyim
  • sözlük yazarlarının arabalarının anahtarları

    23.
    Hayırsız yazarların anahtarlarıdır.
    Bir gün olsun seni eve bırakayım seni işe bırakayım diyen olmadı sağ olun valla.
    1 -1 ... sarmasiklar gibiyim
  • kıskanmak

    498.
    Kurtulamadığım bir illet.
    Kıskanmadan edemiyorum.
    Hiçbir ilişkimi yürütemeyeceğim, insanı sevmekten boğarak öldürürüm.
    6 ... sarmasiklar gibiyim
  • ilk sevgiliyle ayrılma sebepleri

    34.
    Zaten bir sevgilisinin olması.

    Sevgilisi varken benimle de sevgili olmuş kaypak ergen. 17 yaşındaydık daha.
    7 -1 ... sarmasiklar gibiyim
  • nusret

    58.
    Çalışanları ile aynı yerde konakladığım kasap abi.
    Gerçekten de kaslı ve bıyıklı elemanları.

    Böyle erkeklere eğilimleri mi var acaba diye şüphe uyandırdı.
    1 -7 ... sarmasiklar gibiyim
  • regl oldum oley

    396.
    Sağlık problemleri olan bir kadının regl sevinci.
    Her zaman hamile kalmış olma ihtimalinden kurtulunduğu için sevinilmez, böyle olmak zorunda değil.

    Hep geciktiğinde ya da uzun süre hiç gelmediğinde nihayet regl olunca yakınlarımı arayıp haber verdiğim bile oldu.
    Anlayamazsınız.
    3 -2 ... sarmasiklar gibiyim
  • parayla seks yapmak

    88.
    Sen bozuk parayla yap.
    Daha sert.
    3 ... sarmasiklar gibiyim
  • insan zamanla değişmiyor

    4.
    Yeni bir yüzüyle tanışıp değişti sanıyorsun.

    Maske düşüyor yalnızca.
    2 ... sarmasiklar gibiyim
  • geceye bir dileğini yaz

    34.
    Hıdırellez mi yoksa.

    Para.
    1 ... sarmasiklar gibiyim
  • yeni şeyler getiriyorum